Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen. Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult.
 U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat mijn assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.



Nieuws en mededelingen
Open spreekuur stopt per 1 januari 2019
Geplaatst: 27 september 2018
Per 1 januari 2019 stopt uw huisartsenpraktijk met het houden van open spreekuur

Lees meer
Heeft u al toestemming gegeven voor het elektronisch delen van uw medische gegevens?
Heeft u al toestemming gegeven voor het elektronisch delen van uw medische gegevens?
Geplaatst: 21 september 2018
Goede zorg begint met goede informatie. Met uw toestemming kunnen huisartsen en apotheken een deel van uw medische gegevens met elkaar delen.

Lees meer
Wederom kwaliteitskeurmerk toegekend door de NPA
Wederom kwaliteitskeurmerk toegekend door de NPA
Geplaatst: 17 september 2018
We hebben als zorggroep weer aan kunnen tonen dat we aan de randvoorwaarden voor de organisatie van verantwoorde ketenzorg voldoen.

Lees meer