Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen. Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult.
 U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat mijn assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.



Nieuws en mededelingen
Is deelname aan POWERvrouwen is voor jou? Op 7 januari a.s. is er weer een instroom-moment voor nieuwe deelnemers
Is deelname aan POWERvrouwen is voor jou? Op 7 januari a.s. is er weer een instroom-moment voor nieuwe deelnemers
Geplaatst: 10 december 2019
POWERvrouwen zijn vrouwen die toe zijn aan een nieuwe impuls in hun leven. Ze willen elkaar daarbij helpen en komen elke week samen.

Lees meer
Heeft u al toestemming gegeven voor het elektronisch delen van uw medische gegevens?
Heeft u al toestemming gegeven voor het elektronisch delen van uw medische gegevens?
Geplaatst: 30 oktober 2019
Goede zorg begint met goede informatie. Met uw toestemming kunnen huisartsen en apotheken een deel van uw medische gegevens met elkaar delen.

Lees meer
MijnGezondheid.net
MijnGezondheid.net
Geplaatst: 30 oktober 2019
Huisartsenpraktijk Het Atrium start in het najaar met MijnGezondheid.net

Lees meer