Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen. Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult.
 U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat mijn assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.



Nieuws en mededelingen
Vacature praktijkondersteuner GGZ
Vacature praktijkondersteuner GGZ
Geplaatst: 2 februari 2019
Wij zijn spoedig op zoek naar een praktijkondersteuner GGZ voor 12 tot 20 uur.

Lees meer
Huisartsen gaan werkdruk met digitalisering te lijf.
Huisartsen gaan werkdruk met digitalisering te lijf.
Geplaatst: 10 januari 2019
In Zuidoost-Brabant gaan de huisartsenpraktijken van zorggroep DOH en gezondheidscentra van SGE dit probleem met digitalisering te lijf.

Lees meer
Stoppen met roken-training
Stoppen met roken-training
Geplaatst: 30 december 2018
Op 19 februari 2019 start er weer een groepstraining om u te begeleiden bij het stoppen met roken 'Rookvrij! Ook jij?' van Sinefuma.

Lees meer