Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen. Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult.
 U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat mijn assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.



Nieuws en mededelingen
Bedankt!
Bedankt!
Geplaatst: 23 maart 2020
Wij willen iedereen bedanken voor de lieve en hartverwarmende kaartjes. Tevens is onze dank groot voor de ontvangen beschermende middelen, zoals schorten en mondkapjes.

Lees meer
Nieuw nummer huisartsenpost (avond-nacht-weekend)
Nieuw nummer huisartsenpost (avond-nacht-weekend)
Geplaatst: 18 maart 2020
Vanaf 6 april 2020 verandert het telefoonnummer van de huisartsenpost. Het nummer wordt: 088 876 5151 (tegen lokaal tarief).

Lees meer
Het Coronavirus en hoe u uw huisarts kan helpen
Het Coronavirus en hoe u uw huisarts kan helpen
Geplaatst: 6 maart 2020
Er worden door onze overheid steeds verdergaande maatregelen genomen om het Coronavirus onder controle te krijgen. Er wordt daarbij een groot beroep gedaan op u als burger. Ook in de huisartsenpraktijk hebben wij uw hulp nodig! Hier staat wat u zelf kunt doen.

Lees meer